Help het Reumafonds de wereld uit

Help het Reumafonds de wereld uit

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Reumafonds
Bureau
N=5
Jaar
2010
Paginanummer
405

Doelstelling

Maak duidelijk waar het Reumafonds voor staat en creëer daarmee urgentie om tijdens de collecteweek te geven.

Doelgroep

Nederlands publiek 18+

Concept

'Reuma de wereld uit' is de missie van het Reumafonds. Daarmee impliceert het Reumafonds dat het zichzelf wil opheffen. Want als reuma niet meer bestaat, hoeft het Reumafonds ook niet meer te bestaan. Gezien de medische ontwikkelingen een realistisch doel. Vandaar dan ook hét uitgangspunt van de campagne. In één klap wordt duidelijk waar het Reumafonds voor strijdt en waarom je moet geven: Help het Reumafonds de wereld uit. Daarom een commercial die daar alvast een voorschot op neemt en waarin het Reumafonds voorgoed de deuren sluit. Doordat alles echt is: de belofte, het kantoor, de medewerkers en de directeur als voice-over, wordt het geheel nóg impactvoller en geloofwaardiger.

Media- en middelenstrategie

Inzet van tv en radio voor een snel en hoog effectief bereik. Een brede stationsselectie garandeert hoge awareness bij de aanvang van de collecteweek.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken