Hellmann’s Burger Route

Hellmann’s Burger Route

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
HELLMANN'S
Bureau
More than Live Creative Agency
Jaar
2015
Paginanummer
410

Doelstelling

Urban foodies overtuigen om Hellmann's te gebruiken door te bewijzen dat Hellmann's het beste naar boven haalt uit elke hamburger

Doelgroep

Mannen/vrouwen tussen de 20 & 49 uit de Randstad met een bovengemiddelde interesse in food

Concept

Hellmann's gebruikte tijdens de Burger Route het populaire hostfood 'Burgers' om consumenten te overtuigen van de lekkere smaak van Hellmann's door het bieden van inspiratie. Inspiratie voor de lekkerste burgers met Hellmann's vond je in de supermarkt; in een foodtruck; én in 50 restaurants. Deze restaurants hadden Hellmann's flessen op tafel en een unieke Hellmann's burger op het menu. De recepten van die burgers plaatsten we op flyers die we aan displays hingen, en ze werden gebundeld in een receptenboek

Media- en middelenstrategie

We wilden op zoveel mogelijk plekken zijn waar Urban Foodies ook zijn. We hebben daarvoor de krachten van Retail en Unilever Food Solutions gebundeld. Zo was Hellmann's aanwezig in traditionele kanalen en stonden we daarnaast, door UFS, ook in restaurants op het menu
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken