HEINZ SANDWICHSPREAD TVC

HEINZ SANDWICHSPREAD TVC

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
HEINZ
Bureau
IDEASFORBRANDS
Jaar
2005
Paginanummer
227

Doelstelling

Verloren kopers terugwinnen door de spontane bekendheid van Heinz Sandwich Spread te verhogen. Geef het weer relevantie en zorg dat het weer op het boodschappenlijstje en vaker op tafel komt

Doelgroep

Vrouwen 25 – 55 jaar.

Concept

Kapitaliseren op de herkenning van de bij het product behorende tune en tekst (Lekker fris, lekker anders) en daarmee relevantie voor het product creëren. De verfrissing van het product wordt gevisualiseerd door de wind die bij de familie over de lunchtafel waait: Heinz Sandwich Spread verfrist je boterham.

Media- en middelenstrategie

Op korte termijn bekendheid van HSS verhogen door een concept gebaseerd op een bekende reclametune. Om dit te bereiken is TV een zeer geschikte middel. Daarnaast vraagt de nieuwe visuele en auditieve vertaalslag om dit mediumtype.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken