Heineken’s Heerlijkheden

Heineken’s Heerlijkheden

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
HEINEKEN
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2015
Paginanummer
270

Doelstelling

De kwaliteitsperceptie van Heineken bier verhogen.

Doelgroep

Bierdrinkende mannen tussen 18 en 65 jaar.

Concept

Overal ter wereld genieten mensen van Heineken bier. Alleen in Nederland zijn we het als vanzelfsprekend gaan nemen. Het is de standaard. Niets speciaals. Met Heineken's Heerlijkheden duiken we in de heerlijkste verhalen achter het lekkerste bier om dit beeld te veranderen. Want er zijn duidelijke intrinsieke redenen waarom Heineken zo heerlijk verfrissend, helder, puur, vertrouwd en magisch is. Deze heerlijkheden vormen de ziel van Heineken en zijn brouwers. Meesterbrouwer Willem van Waesberghe vertelt zelf hoe deze heerlijkheden met liefde en toewijding tot stand komen. En je zult zien dat als je in een Heineken bier duikt, je zelfs letterlijk meer gaat proeven. Best bijzonder eigenlijk… dat Heineken bier.

Media- en middelenstrategie

Heineken's Heerlijkheden is een langlopend programma om de kwaliteit van Heineken te onderstrepen. De heerlijkheden zijn geïntroduceerd met een impactvolle display campagne in out-of-home, print en digital advertising waaronder Homepage take-overs op NU.nl, Telegraaf.nl en AD.nl. Daarnaast werden bloggers benaderd. Op social media is er aandacht voor de heerlijkheden met korte animaties. Hierin wordt ook verwezen naar Heineken.nl. Want voor wie meer wil weten is er voor alle 5 heerlijkheden een korte film gemaakt. Hierin loopt meesterbrouwer Willem van Waesberghe door de brouwerij en vertelt hij gepassioneerd over de unieke eigenschappen van het bier. In 2016 wordt het programma verder doorgevoerd op de winkelvloer met speciale promoties en activaties.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken