Heel veel pinda’s en vakmanschap

Heel veel pinda’s en vakmanschap

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
CALVÉ PINDAKAAS
Bureau
2twintig public relations
Jaar
2016
Paginanummer
225

Doelstelling

Mensen onbezorgd meer Calvé pindakaas laten eten door op een relevante en actuele manier uit te leggen wat er nu eigenlijk in Calvé pindakaas zit (en wat ook niet) en daarmee meer omzet en volume groei realiseren.

Doelgroep

De primaire doelgroep met deze campagne zijn mensen tussen 25-45 jaar die bewust bezig zijn met wat ze zelf eten.

Concept

Heel veel pinda's en vakmanschap. We laten volledig transparant zien wat er in een potje Calvé pindakaas zit (en wat niet), hoe het gemaakt wordt sinds 1948 en wat je er allemaal nog meer mee kan dan alleen op je boterham smeren.

Media- en middelenstrategie

Het verhaal achter een potje Calvé pindakaas (wat zit er nu in en wat niet) visueel maken en vertellen middels: tailormade advertorials in magazines (foodies & fitties, opvoed en lifestyle), online influencers campagne na fabrieksbezoek en inspirationele mailing (blogposts, instaposts, facebookposts, insta stories, receptcreatie), het starten van eigen Facebookpage (bereik 7 mio +) en Smarticles op Nu.nl met Cookloveshare.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken