Heel veel pinda’s en vakmanschap

CALVÉ PINDAKAAS / 2twintig public relations

Bekijk deze campagne op pagina 225 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
CALVÉ PINDAKAAS
Bureau
2twintig public relations
Account
Inge Baars
Copy
Inge Baars
Art
Jeroen van der Hoogt, Willemien Brand (illustraties)
Strateeg
Tamira van Woerden
Opdrachtgever
Karin Koornneef, Marten Zwaving
Illustraties
Willemien Brand
In samenwerking met
Mindshare, Social Embassy
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van CALVÉ PINDAKAAS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van 2twintig public relations
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Mensen onbezorgd meer Calvé pindakaas laten eten door op een relevante en actuele manier uit te leggen wat er nu eigenlijk in Calvé pindakaas zit (en wat ook niet) en daarmee meer omzet en volume groei realiseren.

Doelgroep

De primaire doelgroep met deze campagne zijn mensen tussen 25-45 jaar die bewust bezig zijn met wat ze zelf eten.

Strategie/Concept

Heel veel pinda's en vakmanschap. We laten volledig transparant zien wat er in een potje Calvé pindakaas zit (en wat niet), hoe het gemaakt wordt sinds 1948 en wat je er allemaal nog meer mee kan dan alleen op je boterham smeren.

Media- en middelenstrategie

Het verhaal achter een potje Calvé pindakaas (wat zit er nu in en wat niet) visueel maken en vertellen middels: tailormade advertorials in magazines (foodies & fitties, opvoed en lifestyle), online influencers campagne na fabrieksbezoek en inspirationele mailing (blogposts, instaposts, facebookposts, insta stories, receptcreatie), het starten van eigen Facebookpage (bereik 7 mio +) en Smarticles op Nu.nl met Cookloveshare.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen