Heel Holland Hapt (Behalve Leo Veensma)

Heel Holland Hapt (Behalve Leo Veensma)

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Koninklijke Peijnenburg
Bureau
N=5
Jaar
2012
Paginanummer
327

Doelstelling

Ontwikkel een nieuw merkidee dat een grotere emotie toevoegt aan het bekende 'happen naar'-concept. Vertaal dit idee naar een campagne waarmee Peijnenburg zowel het merk kan laden als de diversiteit aan (nieuwe) producten kan communiceren.

Doelgroep

Heel Nederland. Kerndoelgroep jong volwassenen (20-35 jaar).

Concept

Peijnenburg is van ons allemaal en hoort bij ons nationale erfgoed. De uniek lekkere smaak van ontbijtkoek is iets waar we trots op mogen zijn. Daarom: Heel Holland Hapt. Vanuit dit merkidee is de campagne ontwikkeld. Iedereen houdt van Peijnenburg, behalve Leo Veensma. De zoektocht naar Leo geeft Peijnenburg de kans alle uniek lekkere smaken en nieuwe producten te laten zien.

Media- en middelenstrategie

Tv als hoofdmedium om efficiënt een groot bereik te realiseren en om mensen emotioneel te raken. Daarnaast bevestigt het de marktleiderspositie van Peijnenburg. Met een onlineplatform activeren we de doelgroep om mee te zoeken naar Leo Veensma. Advertenties in shoppersmagazines maken de campagne compleet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken