Hebben we u ooit laten staan?

Hebben we u ooit laten staan?

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ANWB
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
88

Nominatie 2006

Doelstelling

Aan de Wegenwacht kleeft het imago van een monopolist: duur, biedt geen keuze en is niet van deze tijd. Introduceer de nieuwe services van de Wegenwacht en laat Nederland weten dat de beste pechhulp vernieuwt en innoveert.

Doelgroep

Heel Nederland. Maar in het bijzonder ANWB-leden, die nu twijfelen aan het nut van de Wegenwacht.

Concept

Steeds minder mensen weten nog waarom ze de Wegenwacht nodig hebben. Prijs- en risicoperceptie zijn de grootste problemen voor de Wegenwacht. Door de nieuwe services en keuzemogelijkheden (in de vorm van een gevarendriehoek) te communiceren, maken we de Wegenwacht opnieuw relevant voor mensen. De Wegenwacht heeft voor iedere mobiliteitsbehoefte een oplossing: Woonplaats, Nederland en Europa Service. Kortom: ANWB introduceert Wegenwacht op maat.

Media- en middelenstrategie

Een televisiecampagne die de breedte van de nieuwe services van de Wegenwacht neerzet. Aangevuld met internet, DM, dagblad en radio.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken