HEBBEN WE U OOIT DE VERKEERDE KANT OP GESTUURD?

HEBBEN WE U OOIT DE VERKEERDE KANT OP GESTUURD?

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
ANWB
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
60

Doelstelling

De ANWB wordt aangevallen. Geef het ANWB-merk zijn glans en betekenis terug.

Doelgroep

Heel Nederland. Maar in het bijzonder ANWB-leden, die nu twijfelen aan de waarde van hun lidmaatschap.

Concept

Mensen weten niet meer wat de ANWB allemaal doet, omdat ze alleen de Wegenwacht zien. Nu de Wegenwacht wordt aangevallen, wordt de ANWB aangevallen. Maar de ANWB is veel meer dan alleen de Wegenwacht. De ANWB garandeert de mobiliteit van heel Nederland. Het is dus noodzaak het bestaansrecht van de ANWB als belangenvereniging voor mobiliteit opnieuw te claimen. We moeten voor eens en voor altijd duidelijk maken dat de ANWB de enige organisatie is die alle Nederlanders altijd in beweging heeft gehouden en dat nog steeds doet.

Media- en middelenstrategie

Een televisiecampagne die de breedte van de ANWB neerzet. Aangevuld met DM, print en radio.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken