Heartbeats

Heartbeats

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever / OLA
Bureau
McCann Erickson
Jaar
2006
Paginanummer
264

Doelstelling

Loyaliteit verhogen om het verlies van marktaandeel aan huismerken te beperken en de verkoop van OLA ijsproducten te stimuleren.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen 6 tot 12 jaar. Secundair: trade.

Concept

Een landelijk loyaliteitsprogramma en activatieplatform dat na de zomerpiek doorloopt: HEARTBEATS. Op alle OLA-verpakkingen vind je Heartbeats en kun je sparen voor waterfun premiums als opblaasbare goaltjes en waterglijbanen. Ook maak je kans op extra gezinsprijzen als het Fatboy-loungekussen. Het gemak en de fun van de actie werd 360° gecommuniceerd inspelend op het inzicht dat Nederlanders nog steeds vinden dat je een ijsje moet verdienen. OLA, tijd voor een beloning.

Media- en middelenstrategie

Het centrale idee waarin ‘elke minimale inspanning wordt beloond met een ijsje’ en dubbel beloond met Heartbeats is tot leven gewekt op tv, radio, print en online; http://new.olalive.nl/acties/heartbeats/. Activatiemedia (4 miljoen spaarboekjes, POS, premiums, op verpakking etc.) zijn ingezet in supermarkten, snackbars en tankstations.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken