HAUTE NATUUR

Landschapsbeheer Nederland / Black Magic Marker

Bekijk deze campagne op pagina 402 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Landschapsbeheer Nederland
Titel
Natuurwerkdag
Bureau
Black Magic Marker
Account
Michiel de Vos
Copy
Alexander Zwart
Art
Bo van Veen, Ruben van Nimwegen
Strateeg
Femke Schavemaker
Opdrachtgever
AAD VAN PAASSEN, JUSTINE BOLT
Film/Productiemaatschappij
Black Magic Marker
Editor
Bo van Veen, Alexander Zwart
RTV-producer
Fiona Jacob
Fotografie
Ruben van Nimwegen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Landschapsbeheer Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Black Magic Marker
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Elke eerste zaterdag van november is het Natuurwerkdag. Hoe zorg je dat op een dag dat het eigenlijk altijd regent. Nederlanders een potje komen snoeien en knotten op de Natuurwerkdag?

Doelgroep

De landelijke Natuurwerkdag moet bij zoveel mogelijke Nederlanders bekend (en liever nog: geliefd) worden.

Strategie/Concept

De Natuurwerkdag is de grote opknapbeurt van het landschap. Een make-over, als dat je meer zegt. Want terwijl we thuis tekeer gaan met louvredeurtjes en steigerhouten tafels voor de laatste landelijke look, en onszelf in het nieuw steken op advies van een herintredende tv-styliste, lijken we de natuur soms een beetje te vergeten. Dat is nu verleden tijd! Drie bekende stylisten figureren in een make-over programma dat nu eens niet gaat over ons of ons interieur. Zo ontmoeten ze een treurwilg met een mentaliteitsprobleem en krijgt een reiger ongevraagd catwalkles...

Media- en middelenstrategie

Er was geen media budget. De film kreeg aandacht van o.a. RTL Boulevard, lokale televisie, tijdschriften en dagbladen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen