Hartman zaagt door

Hartman zaagt door

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
TOYOTA
Bureau
Etcetera
Jaar
2018
Paginanummer
142

Nominatie 2018

Doelstelling

Toyota bedrijfswagens is terug, maar miste een opvallend eigen gezicht en een groot budget in een weinig opwindende bedrijfswagenwereld. Maak daarom met een entertaining contentformat slim getarget via radio en online video bekend dat Toyota altijd de ideale bus heeft voor jouw klus.

Doelgroep

Iedereen in Nederland die van aanpakken houdt en toe is aan een nieuwe bestelbus of een andere stoere, onverwoestbare Toyota bedrijfswagen. Of je nu aannemer, schilder, timmerman, slager of sporter bent.

Merkomschrijving

Je kunt altijd in de ideale bus voor jouw klus rijden dankzij Toyota's uitgebreide range met onverwoestbare bedrijfswagens, maatwerkopties en slimme financiële services. Zo krijg je meer voor elkaar.

Concept

Hartman zaagt door! Een entertaining branded content concept waarbij Maxim Hartman bekende vakmannen doorzaagt over wat zij precies doen met hun blote mannenklauwen en hun Toyota PROACE of Hilux. En hij spreekt ook wel eens een vrouw...

Media- en middelenstrategie

Video content serie: Hartman zaagt door met lange afleveringen (3-5 minuten) en kortere en activerende formaten (20",15", 6"). Radiocommercials Maxim zaagt door. Online advertising en landingpages.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken