Hardcore Denim for the Future

Hardcore Denim for the Future

Categorie
Durables
Adverteerder
G-STAR RAW
Bureau
The Family Amsterdam
Jaar
2021
Paginanummer
196

Nominatie 2021

Doelstelling

Buzz creëren rond het merk, zodat bekendheid, overweging, engagement en duurzaam imago stijgen.

Doelgroep

Ouders van baby’s (0-2).

Merkomschrijving

G-Star RAW is een Nederlands kledingmerk, opgericht in 1989. Hardcore Denim is de filosofie waarmee G-Star de grenzen van denim design en vakmanschap continu verschuift. Met innovatie, duurzaamheid en creativiteit als kern, daagt het merk de industriestandaard uit met baanbrekende stijlen.

Concept

Sinds 2019 zet G-Star het belangrijkste argument om de juiste jeans te kiezen centraal: de fit. Dit keer bij de eerste zelfverzekerde stapjes van een nieuwe, wel erg jonge generatie ‘denimheads’. Gekleed in een speciaal voor deze campagne ontwikkelde denim ‘bloomer’ voor over de luier. Vanuit zijn sterke focus op de toekomst, wil G-Star de volgende generatie alvast iets bieden waar ze nu al wat aan hebben. Eerst alleen online verkocht als limited edition, zijn de broekjes inmiddels door de grote vraag in het vaste assortiment opgenomen.

Media- en middelenstrategie

Deze ‘Hardcore Denim for the Future’ campagne is uitgerold via tv, OLV (prerolls), social paid en eigen kanalen (G-Star.com, CRM, Digital screens in winkels).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken