Hapsgewijs aan Tafel

OLVARIT - NUTRICIA NV / Tiny Riot - FremantleMedia Netherlands

Bekijk deze campagne op pagina 363 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
OLVARIT - NUTRICIA NV
Bureau
Tiny Riot - FremantleMedia Netherlands
Account
Charly Rusland
Copy
Suzanne Sandberg
Art
Daniel Hendrikse
Strateeg
Kasimir Landheer
Opdrachtgever
Arnoud de Vrij, Sabine Janssen, Noortje Zwart, Jelle Rhebergen, Loes Wijnen, Sonia Penim
Film/Productiemaatschappij
Tiny Riot - FremantleMedia Netherlands
Editor
Robert de Graauw / Jeffrey de Wit
RTV-producer
Charly Rusland
In samenwerking met
Google, MediaCom
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van OLVARIT - NUTRICIA NV
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Tiny Riot - FremantleMedia Netherlands
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Groei binnen de categorie en in marktaandeel door onnodige misvattingen rondom babyvoeding weg te nemen en ouders bij te staan kinderen gezonde eetgewoonten mee te geven.

Doelgroep

Jonge ouders met baby's tussen de 4 en 17 maanden (circa 200.000 in NL).

Strategie/Concept

Elke ouder weet dat het opvoeden van je baby een reis is van vragen, onzekerheden en mijlpalen. Samen met Google zijn de meest voorkomende vragen over babyvoeding geanalyseerd. Ter ondersteuning van de jonge ouders beantwoorden we deze in twee video formats. In Hapsgewijs op Onderzoek worden onnodige misvattingen geadresseerd en in Hapsgewijs in de Keuken spelen we in op de trend van zelf babyvoeding maken. We geven tips over o.a. kooktechnieken en ingrediënten.

Media- en middelenstrategie

Vanwege de zeer specifieke, steeds vernieuwende doelgroep ontwikkelen we de communicatie daar waar de "millennial ouders" zich bevinden en antwoorden zoeken: social media, met focus op YouTube.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen