Groei binnen de categorie en in marktaandeel door onnodige misvattingen rondom babyvoeding weg te nemen en ouders bij te staan kinderen gezonde eetgewoonten mee te geven.
Olvarit, onderdeel van Nutricia Early Life Nutrition, brengt groente- en fruitvoeding voor baby's en peuters op de markt die kunnen bijdragen tot de ontwikkeling van goede eetgewoonten en een goede gezondheid.
Elke ouder weet dat het opvoeden van je baby een reis is van vragen, onzekerheden en mijlpalen. Samen met Google zijn de meest voorkomende vragen over babyvoeding geanalyseerd. Ter ondersteuning van de jonge ouders beantwoorden we deze in twee video formats.
In Hapsgewijs op Onderzoek worden onnodige misvattingen geadresseerd en in Hapsgewijs in de Keuken spelen we in op de trend van zelf babyvoeding maken. We geven tips over o.a. kooktechnieken en ingrediënten.
Vanwege de zeer specifieke, steeds vernieuwende doelgroep ontwikkelen we de communicatie daar waar de "millennial ouders" zich bevinden en antwoorden zoeken: social media, met focus op YouTube.