HAPPEN NAAR PEIJNENBURG

HAPPEN NAAR PEIJNENBURG

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
PEIJNENBURG
Bureau
Leukwerkt Worldwide
Jaar
2005
Paginanummer
235

Nominatie 2005

Doelstelling

Maak ontbijtkoek weer populair, geef ontbijtkoek opnieuw relevantie en breng het weer terug op het boodschappenlijstje. En zorg dat het merk Peijnenburg, als marktleider, hier het meest van profiteert.

Doelgroep

Gezinnen met jonge kinderen.

Concept

Breek door de onverschilligheid t.a.v. ontbijtkoek heen met een campagne die wederom opvalt zonder de bestaande positieve waarden aan te tasten. We maken gebruik van de advertising property ‘Koek aan een draadje’ zodat iedereen niet alleen weet dat het over ontbijtkoek gaat, maar ook ogenblikkelijk Peijnenburg als afzender herkent. Door bekendheid en populariteit van de campagne is het nu zelfs mogelijk op opvallende manier ook een productintroductie, Bammetjes, binnen de campagne te brengen.

Media- en middelenstrategie

Peijnenburg is geen grote adverteerder. Budget laat geen versplintering toe. Televisie kan Peijnenburg het beste helpen om met ontbijtkoek door onverschilligheid heen te breken. En de resultaten van de eerste twee jaar campagne voeren bevestigen dit.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken