Hans Dorrestijn zingt: “Hoe haal ik m’n gelijk?”

Hans Dorrestijn zingt: “Hoe haal ik m’n gelijk?”

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
ConsuWijzer
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2010
Paginanummer
378

Doelstelling

Het verhogen van de merkbekendheid van ConsuWijzer.nl, waardoor meer consumenten de website opzoeken als er vragen of klachten zijn over de aankoop van producten en diensten.

Doelgroep

Alle consumenten.

Concept

De 9 meest voorkomende en herkenbare klachten hebben we vertaald in 9 cabareteske liedjes, ingezongen door aartsslachtoffer Hans Dorrestijn. Het refrein verankert de naam van de site in het hoofd van de consument). Conclusie: je gelijk halen begint met 'n bezoek aan ConsuWijzer.nl.

Media- en middelenstrategie

Het primaire medium is radio omdat het heel snel een groot bereik kan opbouwen bij een breed publiek. Op basis van de actualiteit en het moment in het jaar worden de verschillende liedjes gedurende het hele jaar uitgezonden. Mede dankzij de campagne is het aantal bezoekers op de website gestegen met 43%.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken