HANS ANDERS (AUTOVERKOPER, DOUCHE, SOLEX, TOILETJUFFROUW, HOREN)

HANS ANDERS (AUTOVERKOPER, DOUCHE, SOLEX, TOILETJUFFROUW, HOREN)

Categorie
Retail
Adverteerder
Hans Anders
Bureau
BeyenMeyer
Jaar
2008
Paginanummer
551

Doelstelling

Het Bril-totaalplan van Hans Anders onder de aandacht brengen door op humoristische wijze te laten zien hoe je voor een paar euro per maand ieder jaar een nieuwe bril kunt krijgen. In de verschillende tagons wordt het voordeel voor de ‘Vrienden van Hans’ nog een keer extra belicht. Daarnaast laten zien dat je voor een gratis hoortoestel ook bij Hans Anders moet zijn.

Doelgroep

Volwassenen die een bril of hoortoestel dragen of nodig hebben.

Concept

Op een impactvolle en onderscheidende manier (potentiële) brildragers en/of hoortoestelgebruikers aanspreken om naar Hans Anders te gaan voor een aanbod dat ze niet mogen missen.

Media- en middelenstrategie

TV in combinatie met Radio, DM, huis-aan huisfolder en winkelmateriaal.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken