HANDIGE JONGENS

HANDIGE JONGENS

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO, Red Urban, X-Ingredient, Mindshare
Jaar
2008
Paginanummer
122

Winnaar 2008

Doelstelling

De campagne is enerzijds bedoeld om awareness te creëren voor internet op je mobiel en anderzijds de relevantie hiervan aan te tonen.

Doelgroep

Jongvolwassenen tussen de 18-24 jaar voor wie mobiele communicatie een ‘eerste levensbehoefte’ is.

Concept

Soms doen zich onverwachte situaties voor en wil je hier direct op kunnen inspelen. Internet op je mobiel biedt je de uitkomst. Het maakt je handiger en vindingrijker. De twee ‘Handige Jongens’ uit de campagne weten zich dankzij internet op hun mobiel overal uit te redden. Zij hebben namelijk altijd een antwoord klaar en zijn ad rem op een aanstekelijke manier.

Media- en middelenstrategie

Om zoveel mogelijk relevante situaties te communiceren, is er een serie tv-commercials uitgezonden. Daarnaast gaven de Handige Jongens in allerlei media, zoals print, out of home, winkelmateriaal en een online platform, relevante tips om met internet op je mobiel anderen slimmer af te zijn.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken