Hallmark Reconnect

HALLMARK / LEMZ

Nominatie 2014

Bekijk deze campagne op pagina 355 van het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerder
HALLMARK
Titel
Wenskaarten
Bureau
LEMZ
Account
LEMZ
Copy
LEMZ
Art
LEMZ
Strateeg
LEMZ
Opdrachtgever
Olivier Meltzer, Marlies van Es-Lemmens
Film/Productiemaatschappij
Paul D. Scott
Muziek
Sizzer
Fotografie
Paul D. Scott
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HALLMARK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LEMZ
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Versterk het merk en aanwas van nieuwe online leden.

Doelgroep

Heel Nederland, met focus op vrouwen 25-35.

Strategie/Concept

Als één op de drie Nederlanders weleens eenzaam is, is aandacht voor elkaar zeer welkom. Op de eerste dag van de Week tegen Eenzaamheid lanceert Hallmark daarom een bijzondere dienst. De Hallmark Reconnect Service helpt om oude vrienden, familie en bekenden op te sporen en te herenigen. Een speciale collectie kaarten, aangeboden via Hallmark.nl en de app, maakt het makkelijk oprechte aandacht te schenken en het gesprek weer te openen met dierbaren.

Media- en middelenstrategie

Voor de campagne herenigt de service al tientallen mensen. Hun verhalen delen we in eigen kanalen, met PR & bloggers en worden samen met TMG in een campagne groot gemaakt met inzet van advertenties, redactionele en branded content in Telegraaf, Vrouw en Metro. Bijna 10.000 speciale Reconnect kaarten worden verstuurd door nieuwe leden en 400 mensen en families worden herenigd. In verhouding tot het budget maakt de TOMA en NPS een mooie stijging.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen