Hallmark Postuum

HALLMARK / Havas Lemz

award
Winnaar 2017

Bekijk deze campagne op pagina 345 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
HALLMARK
Bureau
Havas Lemz
Account
Havas Lemz
Copy
Havas Lemz
Art
Havas Lemz
Strateeg
Havas Lemz
Opdrachtgever
Katinka Osinga (Marketing Manager)
Film/Productiemaatschappij
Moving Portraits (Juliette Stevens)
Editor
Amber Hooijmans
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HALLMARK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Havas Lemz
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea winnaars

Smart Idea

Doelstelling

Versterken Hallmark merkmissie.

Doelgroep

Ouders en grootouders.

Strategie/Concept

Als een dierbare overlijdt, ontstaat er een groot gemis dat extra voelbaar is op specifieke momenten in je leven. Bijvoorbeeld op je bruiloft of bij de geboorte van je eerste kind. Postuum is een nieuwe dienst van Hallmark, die het mogelijk maakt om op die momenten een boodschap te ontvangen van iemand die er niet meer is. Postuum is een box met briefpapier, enveloppen, sluitzegels en een boekje met schrijftips & inspiratie.

Media- en middelenstrategie

Postuum is gestart als pilot. Met echte verhalen lieten we zien hoe waardevol het is om brieven te ontvangen of te schrijven. We riepen mensen op hun motivatie te delen om 1 van de 500 boxen te ontvangen. Binnen 3 weken ontvingen we meer dan 2000 aanmeldingen. Zo creëerden we een community waarin gebruikers ervaringen konden delen en Postuum samen met ons konden doorontwikkelen. De box is nu permanent opgenomen in het assortiment van Hallmark met de naam Liefs voor Altijd.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen