Hallmark Hidden Camera Card

HALLMARK / LEMZ

Nominatie 2014

Bekijk deze campagne op pagina 354 van het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerder
HALLMARK
Titel
Wenskaarten
Bureau
LEMZ
Account
LEMZ
Copy
LEMZ
Art
LEMZ
Strateeg
LEMZ
Opdrachtgever
Olivier Meltzer, Marlies van Es-Lemmens
Film/Productiemaatschappij
WeFilm
Muziek
Sizzer Amsterdam
Fotografie
Roel Welling
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HALLMARK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LEMZ
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Maak een sterker kaartmoment van Moederdag.

Doelgroep

Focus op vrouwen 25-35.

Strategie/Concept

Hoe reageren moeders op de oprechte aandacht via een Hallmark kaart? Om dit te onderzoeken is speciaal voor Moederdag een innovatieve wenskaart ontwikkeld. De Hidden Camera Card laat met een in de kaart verborgen camera zien hoe moeders reageren op de lieve woorden van hun kinderen. Met de Hidden Camera Card zijn we op pad gegaan om nietsvermoedende moeders te verrassen.

Media- en middelenstrategie

De beelden uit de Hidden Camera Card zijn de basis voor een campagne met TVC, pre-rolls, online advertising, PR, bloggers en social. Deze media verwijzen naar Hallmark.nl om het sturen van oprechte aandacht makkelijk te maken. De combinatie van inzicht, innovatie en Moederdag als moment zorgt voor veel aandacht, een impuls aan het Hallmark-merk en ruim 40% meer verstuurde Hallmark moederdagkaarten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen