HALFORDS, NET ZO MAKKELIJK

Halfords / Pluspoint

Bekijk deze campagne op pagina 550 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Halfords
Titel
Fietsen en auto accessoires
Bureau
Pluspoint
Account
Emil van der Beijl
Copy
Erwin de Zwart, Serge van Marion
Art
Eric van Tatenhoven
Strateeg
Ron Cijs
Opdrachtgever
MARK DE JONGE, WILLEM MARCELISSEN
Film/Productiemaatschappij
Shop-around.
Muziek
Big Orange
RTV-producer
Elsevier v.d. Born
Illustraties
Shop-around
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Halfords
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Pluspoint
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Halfords neerzetten als een laagdrempelige winkel met handige oplossingen voor iedereen die met de auto en de fiets op weg gaat.

Doelgroep

De nuchtere Nederlander, met nadruk op mannen.

Strategie/Concept

De Halfords-consument blijft op zoek naar veiligheid, comfort en gemak. Zonder veel moeite te willen doen, zoekt hij een functionele oplossing zonder franje, voor een scherpe prijs, met aantoonbare kwaliteit. Bij Halfords slaag je altijd op het gebied van handige accessoires en diensten, die ook nog eens op een functionele manier worden aangeboden. Kortom: Halfords, net zo makkelijk.

Media- en middelenstrategie

Via de inzet van een mix van televisie, radio, merk- en actiefolders, internet en p.o.s.-materialen, wordt aan de ene kant het merk gepositioneerd en tegelijkertijd gezorgd voor storetraffic en sales.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen