HALFORDS, NET ZO MAKKELIJK.

HALFORDS, NET ZO MAKKELIJK.

Categorie
Retail
Adverteerder
Halfords
Bureau
Pluspoint
Jaar
2009
Paginanummer
513

Doelstelling

Traffic genereren naar Halfords, de laagdrempelige winkel met handige oplossingen voor iedereen die met de auto en de fiets op weg gaat.

Doelgroep

De nuchtere Nederlander, met nadruk op mannen.

Concept

De Halfords-consument is op zoek naar veiligheid, comfort en gemak voor een scherpe prijs. Bij Halfords slaag je altijd op het gebied van handige accessoires en diensten met aantoonbare kwaliteit, die ook nog eens op een functionele manier worden aangeboden. Kortom, Halfords, net zo makkelijk.

Media- en middelenstrategie

Voor Halfords is het relevant om op specifieke momenten (winter, back-to-school etc) aanwezig te zijn. Dankzij de inzet van 10 seconden televisiecommercials kon dit gerealiseerd worden. Bovendien kon met 10 seconden een hoge mediadruk gerealiseerd worden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken