HALFORDS, NET ZO MAKKELIJK.

Halfords / Pluspoint

Bekijk deze campagne op pagina 513 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Halfords
Titel
Halfords voor fietsen, fiets- en autoaccessoires
Bureau
Pluspoint
Account
Emil van der Beijl, Jolanda Hoornsman
Copy
Erwin de Zwart, Erik Jousma
Art
Eric van Tatenhove
Strateeg
Ron Cijs
Opdrachtgever
MARK DE JONGE, WILLEM MARCELISSEN
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Halfords
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Pluspoint
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Traffic genereren naar Halfords, de laagdrempelige winkel met handige oplossingen voor iedereen die met de auto en de fiets op weg gaat.

Doelgroep

De nuchtere Nederlander, met nadruk op mannen.

Strategie/Concept

De Halfords-consument is op zoek naar veiligheid, comfort en gemak voor een scherpe prijs. Bij Halfords slaag je altijd op het gebied van handige accessoires en diensten met aantoonbare kwaliteit, die ook nog eens op een functionele manier worden aangeboden. Kortom, Halfords, net zo makkelijk.

Media- en middelenstrategie

Voor Halfords is het relevant om op specifieke momenten (winter, back-to-school etc) aanwezig te zijn. Dankzij de inzet van 10 seconden televisiecommercials kon dit gerealiseerd worden. Bovendien kon met 10 seconden een hoge mediadruk gerealiseerd worden.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen