Haal het beste uit jezelf, haal het beste uit de zorg.

Haal het beste uit jezelf, haal het beste uit de zorg.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Zilveren Kruis Achmea
Bureau
DDB
Jaar
2007
Paginanummer
126

Nominatie 2007

Doelstelling

Het imago van zorgverzekeraar Zilveren Kruis Achmea ombuigen naar dat van een partij die daadwerkelijk waarde creëert. Zilveren Kruis Achmea moet op termijn een leidende positie innemen met betrekking tot vertrouwen op het gebied van gezondheid en vitaliteit.

Doelgroep

De Nederlandse consument. Klant en niet-klant; ziek en niet-ziek. Secundair: zorgverleners, eigen medewerkers, zorginstellingen, werkgevers, aandeelhouders, overheid, belangenverenigingen, bedrijven buiten de zorg.

Concept

Zilveren Kruis Achmea wil mens én zorg helpen het beste uit zichzelf naar boven te halen. Dat gaan ze niet zomaar zeggen, maar bewijzen met initiatieven waar Zilveren Kruis Achmea nauw bij betrokken is. Echte projecten en oplossingen, waarover verteld wordt op een manier die ook echt is.

Media- en middelenstrategie

Een multimediale themacampagne die de visie en strategie uitdragen. Tv aangevuld met advertenties, outdoor, direct response.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken