H2OLLAND

H2OLLAND

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
DAGBLAD DE TELEGRAAF
Bureau
XXS
Jaar
2005
Paginanummer
70

Doelstelling

De kernwaarden van het Telegraaf merk - Hollands, Toegankelijkheid, Autoriteit en Oorspronkelijkheid -communiceren door middel van een drager: H2Olland

Doelgroep

Heel Nederland.

Concept

Meer dan % van alle Nederlanders leest wel eens De Telegraaf. Je hoeft dan ook niet meer uit te leggen wat er in de krant staat. Het gaat er om te laten zien waar het Telegraaf merk voor staat. Door 500.000 flesjes H2Olland uit te delen en gratis beschikbaar te stellen aan buurtfeesten, sportevenement etc. brengen we de kernwaarden tot leven.

Media- en middelenstrategie

Hele grote en hele kleine events (zodat je H2Olland fysiek tegenkomt) ondersteund door televisie waarin de koppeling tussen het Telegraaf merk en water werd neergezet. Uiteraard werden daarnaast de eigen media ingezet. Radio informeerde Nederland over de evenementen waar Telegraaf water uitgedeeld werd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken