GUN UZELF DE HOGESNELHEIDSTREIN

GUN UZELF DE HOGESNELHEIDSTREIN

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
NS Hispeed
Bureau
Only
Jaar
2008
Paginanummer
66

Doelstelling

Verhogen naamsbekendheid van NS Hispeed en de trein als mogelijk alternatief vervoersmiddel benadrukken.

Doelgroep

Primair: de zakelijke automobilist reizend richting Brussel, Parijs, Düsseldorf en Frankfurt. Secundair: secretaresses, reisagenten.

Concept

De automobilist onderweg naar genoemde bestemmingen ervaart verschillende problemen. Files, parkeerproblemen, stress. Bekendmaken dat met NS Hispeed reistijd werktijd wordt, omdat snelheid, parkeren en werken terwijl je reist onderdeel zijn van de propositie. Media& Middelenstrategie: Een brede mix van middelen is ingezet om de zakelijke automobilisten te bereiken: outdoor (billboards en reclamemasten), interactieve banners, radio, viral filmpje, guerrilla (moving billboard met politieauto langs de snelweg). De zakelijke reisagenten en secretaresses zijn benaderd met een persoonlijke mailing in de vorm van een ansichtkaart (‘Gun uzelf een bedankje van een tevreden klant’).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken