GTI SMART & INVOLVED

GTI N.V. / great:

Bekijk deze campagne op pagina 31 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
GTI N.V.
Titel
Gespecialiseerde, technische dienstverlening
Bureau
great:
Account
Bart van Hal, Martine Ansems
Copy
Jeroen Tebbe, Flip Sorée
Art
Patrick van der Heijden, Yvo de Lange
Strateeg
Jeroen Hüpscher
Opdrachtgever
LEEN GESCHIERE, MARJAN VAN DER ZEE
Film/Productiemaatschappij
Northbank Studios Rotterdam
Muziek
Northbank Studios Rotterdam
RTV-producer
great:
Fotografie
Eric Bakker, Frank Tielemans
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van GTI N.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van great:
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Bevestigen marktleiderschap. Positioneren van de individuele GTI bedrijven als klant- en kwaliteitsgericht: GTI Smart en Involved.

Doelgroep

Primair: opdrachtgevers in de specifieke vakgebieden. Secundair: de respectievelijke, specialistische markten.

Strategie/Concept

Omdat GTI zich inleeft in de situatie van haar klanten, is zij in staat complexe problemen op te lossen en te voorkomen: Smart & Involved. We visualiseren dat voor elk van de GTI bedrijven door een complex proces (leadvisual) terug te brengen tot een ogenschijnlijk detail (inzet). De heading refereert aan de specialistische kennis en ervaring van het GTI bedrijf. Op radio horen we een verslaggever op locatie een GTI klant interviewen. Als hij de klant vraagt of hij geen grote zorgen heeft, antwoordt deze - even nuchter als ontzorgd - ontkennend.

Media- en middelenstrategie

Synchrone inzet van de voornaamste vakbladen van alle specifieke disciplines (ca. 40 titels). Daarnaast uitzending van meer dan 500 25 s. spots op BNR Nieuwsradio, Radio 1 en 4.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen