GTI SMART & INVOLVED

GTI SMART & INVOLVED

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
GTI N.V.
Bureau
great:
Jaar
2005
Paginanummer
31

Doelstelling

Bevestigen marktleiderschap. Positioneren van de individuele GTI bedrijven als klant- en kwaliteitsgericht: GTI Smart en Involved.

Doelgroep

Primair: opdrachtgevers in de specifieke vakgebieden. Secundair: de respectievelijke, specialistische markten.

Concept

Omdat GTI zich inleeft in de situatie van haar klanten, is zij in staat complexe problemen op te lossen en te voorkomen: Smart & Involved. We visualiseren dat voor elk van de GTI bedrijven door een complex proces (leadvisual) terug te brengen tot een ogenschijnlijk detail (inzet). De heading refereert aan de specialistische kennis en ervaring van het GTI bedrijf. Op radio horen we een verslaggever op locatie een GTI klant interviewen. Als hij de klant vraagt of hij geen grote zorgen heeft, antwoordt deze - even nuchter als ontzorgd - ontkennend.

Media- en middelenstrategie

Synchrone inzet van de voornaamste vakbladen van alle specifieke disciplines (ca. 40 titels). Daarnaast uitzending van meer dan 500 25 s. spots op BNR Nieuwsradio, Radio 1 en 4.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken