Grow your brand without monsters

Grow your brand without monsters

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
BYNDER
Bureau
Achtung! mcgarrybowen
Jaar
2019
Paginanummer
44

Doelstelling

Het klantportfolio van Bynder laten groeien in een nieuwe markt. We onderscheiden ons in het B2B-landschap en vergroten de naamsbekendheid, beginnend bij de industriële sector.

Doelgroep

Marketing- en IT managers werkzaam in de industriële sector; automotive, productie, olie, gas & energie.

Merkomschrijving

Bynder is een Nederlandse Digital Asset Management-software die bedrijven helpt bij het opslaan, organiseren, vinden en delen van digitale inhoud. Sinds de oprichting 6 jaar geleden, hielp het merk meer dan 1500 internationale klanten om op een gebruiksvriendelijke manier de meeste waarde uit hun digital assets te halen.

Concept

Veel industriële bedrijven groeien snel door overnames of fusies. Hierdoor ontstaan steeds meer creatieve assets. De merken riskeren dat de productiviteit daalt en het merkimage een puinhoop wordt. Bynder begrijpt deze groeipijnen, de monsters uit de campagne representeren de frustraties van deze merken.

Media- en middelenstrategie

De campagne liep internationaal en was bedoeld om bewustwording te creëren. Via sociale media hebben we leads gegenereerd naar de online quiz die de verschillende soorten monsters binnen een bedrijf representeren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken