GROOT GLORIX TOILET ONDERZOEK

GROOT GLORIX TOILET ONDERZOEK

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever
Bureau
NO TOMATO
Jaar
2009
Paginanummer
265

Doelstelling

Glorix als autoriteit op het gebied van toiletreiniging weer ‘King of the toilet’ maken door consumenten te onderwijzen dat er twee verschillende producten nodig zijn om je toilet écht hygiënisch schoon en kalkvrij te houden. Bleek én Gel. Glorix heeft als enige A-merk beide in haar assortiment.

Doelgroep

Iedereen die toiletreinigers gebruikt met de focus op families.

Concept

Met een gefaseerde educatieve activatie leert Glorix ‘Nederland’ hoe dat nu eigenlijk moet die pot schoon en fris houden. In fase 1 werd Nederland opgeroepen om deel te nemen aan het online ‘Groot Glorix Toilet Onderzoek’. Dit om een voedingsbodem te creëren voor de grote boodschap van Glorix die in fase 2 werd teruggekoppeld: Glorix Bleek én Gel. Weet Nederland dat wel?

Media- en middelenstrategie

In beide fases is dezelfde mediamix ingezet voor een krachtig bereik binnen de doelgroep. Radio, print en online. In fase 2 is zwaarder ingezet omdat naast de grappige resultaten met name de educatieve resultaten aan Nederland zijn teruggekoppeld.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken