Groei Door

LOI / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 114 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
LOI
Bureau
N=5
Account
Ole Christern, Nicole Florencio, Marieke Fernhout
Copy
Zwier Veldhoen
Art
Lukas van de Ven
Strateeg
Bastiaan Weers
Opdrachtgever
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot
Film/Productiemaatschappij
Hazazah, Werner Damen/Mea de Jong
Muziek
Triomf
RTV-producer
Linda Kiphardt
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van LOI
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Positioneer LOI als professionele carrièreopleider met als speerpunt HBO-niveau.

Doelgroep

We richtten ons tot professionals die besluiten een opleiding te doen naast hun baan.

Strategie/Concept

Mensen raken met de schoonheid van leren, dat is de kern van het concept. Met authentieke fragmenten toonden we aan hoe fantastisch het is om iets te leren. We maken het niet mooier dan het is. Leren gaat gepaard met bloed, zweet en tranen. Maar als het lukt, is de triomf met weinig te vergelijken. Daarom stelden we de vraag: 'Als leren zo fantastisch is, waarom zouden we daar dan ooit mee stoppen?' Tot slot staken we heel lerend Nederland een hart onder de riem met de woorden 'Groei door'. Een thema dat perfect past bij LOI.

Media- en middelenstrategie

Tv blijft het ideale middel om emotie en bereik te combineren. Op radio en in online pre-rolls vullen we de boodschap aan met het HBO- en Klassikale aanbod van LOI. Ten slotte targetten we met een slimme online programmatic aanpak specifieke doelgroepen met aanbiedingen voor relevante opleidingen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen