Grip op de zaak

Grip op de zaak

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Eiffel B.V.
Bureau
S-W-H
Jaar
2006
Paginanummer
27

Doelstelling

Verhogen van merkbekendheid en creëren van merkvoorkeur door de Eiffel mentaliteit neer te zetten en te bewijzen.

Doelgroep

Potentiële opdrachtgevers en professionals.

Concept

Het relatief jonge Eiffel moet binnen afzienbare termijn een vanzelfsprekende entiteit worden zoals haar gevestigde concurrenten dat al zijn. Ook mensen die niet direct tot de doelgroep behoren moeten Eiffel kennen, terwijl ze er nooit iets mee te maken hebben. Eiffel moet een merk worden waar niemand omheen kan. De doelgroep zelf dient overtuigd te raken door de Eiffel mentaliteit inhoud te geven en ‘Grip op de zaak’ de conclusie te laten zijn.

Media- en middelenstrategie

TV als bereiksmedium om autoriteit op te eisen, doelgroepspecifieke print voor bewijsvoering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken