Grazia. De nr. 1 fashion glossy. Elke week.

Grazia. De nr. 1 fashion glossy. Elke week.

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Sanoma
Bureau
Etcetera
Jaar
2007
Paginanummer
545

Doelstelling

Zeer snelle opbouw naamsbekendheid en propositiebekendheid van Grazia. Daarnaast het stimuleren van losse verkoop.

Doelgroep

Jonge werkende vrouwen 25-45 jaar, MBO+.

Concept

Een geïntegreerde campagne waarin Grazia wordt neergezet als de nr. 1 fashion glossy elke week. De 1e fase is een naamteasercampagne waarin de focus wordt gelegd op het nieuwe merk Grazia d.m.v. een repeterend effect. In de 2e fase wordt de unieke wekelijkse formule van het 3-in-1 magazine neergezet met de pijlers fashion, real life en celebrities. Alle campagneonderdelen worden visueel met elkaar verbonden en stimuleren, met een actuele cover in beeld, de losse verkoop.

Media- en middelenstrategie

De teasercampagne bestaat uit abri, radio en een advertentie in vrouwenbladen. In de 2e fase benadrukt een advertentie het wekelijkse karakter van Grazia en wordt via 10”-10”-15” TV-spots, die samen 1 geheel vormen, ingegaan op de scoop van de wekelijkse cover. Daarnaast worden spectaculars en abri’s ingezet. Overige middelen: non-spot, online, POS en free publicity. Deze week wordt het nieuwe magazine Grazia gelanceerd. En dus kun je vanaf nu wekelijks genieten van: Tyra in Grazia Daphne in Grazia Nicole in Grazia Kylie in Grazia Brad in Grazia Charlize in Grazia J-Lo in Grazia Heidi in Grazia David and Victoria in Grazia Jude in Grazia Gisèle in Grazia Carice in Grazia Katja in Grazia Giorgio in Grazia Justin in Grazia Robbie in Grazia Cameron in Grazia Naomi in Grazia GRAZIA. De nummer 1 fashion glossy. Elke week.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken