GRATIS DOUCHEN

BRESS / Comm’pas

Bekijk deze campagne op pagina 581 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
BRESS
Titel
Sportkaart
Bureau
Comm’pas
Account
Fahrida van West
Copy
Levi Sars
Art
Roy Schellekens
Opdrachtgever
WILBERT VAN DEN BOSCH
Film/Productiemaatschappij
Holy Apples
Editor
Holy Apples
RTV-producer
Holy Apples
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BRESS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Comm’pas
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

BRESS staat voor Bredase Studenten Sportstichting en wil aan het begin van het nieuwe studiejaar de sportkaart onder studenten promoten.

Doelgroep

Alle ruim 18.000 studenten die zijn ingeschreven aan de twee hogescholen in Breda: Avans Hogeschool en de NHTV.

Strategie/Concept

Studenten die starten met een nieuw studiejaar hebben het druk. Ze gaan naar colleges, willen hun sociale netwerk onderhouden en kennen de noodzaak van een bijbaan. De behoefte van sporten is weliswaar aanwezig, maar deze is latent. Tenzij de student wordt gewezen op een bijkomstig voordeel van het sporten. Bress biedt alle studenten 1 jaar lang gratis douchen aan. Media& Middelenstrategie: Gekozen is voor impact. Een kick-off in het centrum van Breda trekt de aandacht van veel omstanders, maar ook van de regionale media. Bijna 20.000 mensen bekijken een dag na afloop de online registratie van de actie. Met een schaars gekleed sampleteam in de onderwijsinstellingen krijgt de actie een vervolg. De dames samplen een douchespons met daarop de actiecommunicatie.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen