Gratis 24/7 Klantenservice

Gratis 24/7 Klantenservice

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KPN
Bureau
TBWANeboko
Jaar
2012
Paginanummer
115

Nominatie 2012

Doelstelling

Introduceer de unieke gratis 24/7 Klantenservice én introduceer de nieuwe advertising property en pay-off.

Doelgroep

Iedereen in Nederland; consument en zakelijk.

Concept

In de nieuwe merkcampagne van KPN staan vader Erik en zoon Jesse centraal. Jesse leert in zijn jonge jaren alles van zijn vader. Tijden veranderen en de rollen zijn nu omgedraaid, als het om telecom gaat. Maar als je (even) geen beschikking hebt over een handig kind, kun je altijd de gratis Klantenservice bellen, al is het midden in de nacht: KPN doet 't gewoon.

Media- en middelenstrategie

De impact van 24/7 dienstverlening is groot, daarom worden medewerkers geïnformeerd en gemotiveerd met een interne campagne. De brede doelgroep definitie vraagt om een brede middelenmix. In de TVC brengen we vader en zoon tot leven. Outdoor vergroot de zichtbaarheid en herkenning. Dat geldt ook voor online advertising en print, waarmee we tevens specifieke doelgroepen bereiken. In pr gebruiken we indrukwekkende video- en infographics met de grote getallen van de Klantenservice.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken