Google Adwords

GOOGLE / Chunk

Bekijk deze campagne op pagina 46 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
GOOGLE
Bureau
Chunk
Account
Relinde Scheffer
Copy
Florine Kerkmeer
Art
Merter Inci
Strateeg
Martijn de Beijer
Opdrachtgever
Frank Smidt
Film/Productiemaatschappij
Mr. Wolf (Wearemrwolf.com)
Editor
Eli Verhagen
RTV-producer
Relinde Scheffer
Fotografie
Eli Verhagen
In samenwerking met
Mr. Wolf (Wearemrwolf.com)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van GOOGLE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Chunk
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Creëer awareness voor Google Adwords.

Doelgroep

Zelfstandige ondernemers en kleine organisaties met een gemiddeld marketingbudget van 2.000 euro per jaar.

Strategie/Concept

Ondernemers vertellen vol passie over hun eigen leven, hun onderneming en de sleutelrol die Google Adwords in hun groei speelt. Eerlijk, oprecht en volslagen authentiek. Key is het respect van een groot merk als Google voor de passie van de kleine ondernemer. Google begrijpt ze en laat ze groeien.

Media- en middelenstrategie

Inzet eigen middelen Google zoals YouTube, events vanuit de Digitale Werkplaats, drukwerk i.s.m. de Kamer van Koophandel (oplage 100.000).

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen