GOLFRIJDER GEZOCHT

GOLFRIJDER GEZOCHT

Categorie
Durables
Adverteerder
Pon’s Automobielhandel
Bureau
ACHTUNG!
Jaar
2008
Paginanummer
222

Doelstelling

Introductie Golf 6

Doelgroep

Iedereen met een rijbewijs

Concept

In 1974 introduceert Volkswagen zijn meest succesvolle model ooit: De Volkswagen Golf. In 2008 introduceert Volkswagen de nieuwe Golf 6. Wat kun je na 34 jaar nog over dit geliefde model vertellen? Dat hij op 300 punten verbeterd is? Nee, dat zou het merk misstaan. In het 34 jaar bestaan is de Golf constant verbeterd en geëvolueerd. Daaruit ontstond de tagline: De Golf. Standaard met 34 jaar ervaring. En we stelden ons 1 vraag: Zijn er ook Golf rijders met 34 jaar ervaring, die al 34 jaar onafgebroken in een Golf rijden? We startten een zoektocht via TV, Radio, Internet en Print. De rijder met het meeste ervaring mocht zijn Golf omruilen voor een gloednieuwe golf 6. Het resultaat was overweldigend. In 3 weken schreven meer dan 5000 Golf rijders zich in, waaronder ruim 500 mensen met 34 jaar ervaring! Interviews met de opvallendste inschrijvers werden uitgezonden op internet en televisie.

Media- en middelenstrategie

TV, radio, print, dm, POS en televisie
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken