In aanloop naar de Grand Opening introduceerde House of Pertijs het duurste billboard ter wereld, vervaardigd van 24-karaat goud. Het gouden billboard was te zien op evenementen. Ondanks strenge beveiliging kregen bezoekers de kans om met het billboard hun eigen statement 'screw the crisis' op Facebook te maken. Een week voor opening plaatste House of Pertijs een outdoor campagne in Breda, met opvallende 'gouden' producten uit de nieuwe collectie. Van de 55 posters werden er 5 met de hand gemaakt en verrijkt met 24-karaat goud. In tegenstelling tot het gouden billboard hingen deze posters zonder bewaking open en bloot in Breda, wat het 'gouden' verhaal voedde. In de maand van de opening werden advertenties geplaatst in landelijke lifestyle glossy's zoals Quote. Ook hierin is de nieuwe huisstijlkleur opvallend aanwezig. Uiteindelijk is elk onderdeel uit de campagne gebaseerd op goud. Van de uitnodiging tot de geserveerde hapjes tijdens de Grand Opening. Wie nu House of Pertijs binnenloopt, ziet meteen waarom: net als in de campagne is goud de meest opvallende eye catcher.