De Gogo spaaractie wordt ondersteund met een crossmediale campagne in twee fasen. De buzzfase is vooral gericht op kinderen, met als boodschap: ‘De Gogo’s komen er aan!’. Online nemen de Gogo’s de populaire game sites letterlijk over, net als de bioscoop, door tijdens kindermatinees door het filmdoek heen te breken. Op Jetix laten commercials zien welke games je met de Gogo’s kunt spelen. Tijdens de actiefase veroveren de Gogo’s C1000 met de boodschap: ‘De Gogo’s zijn er! Spaar ze allemaal’. Televisie, radio en weekfolder zorgen voor hoog bereik onder een brede doelgroep. De C1000-winkels en de speciale actiesite brengen de Gogo’s tot leven. Interactiviteit wordt zowel on- als offline gestimuleerd. Met een Hyves widget, ruilmiddagen en Gogo-spelwedstrijden. Het stickeralbum, de schaarse gouden Gogo’s en de spaarberg stimuleren de hype. In een periode waarin ook de grootste concurrent de harten van de Nederlandse kinderen probeert te winnen met een Eredivisie puzzelactie, komt de Gogo-campagne van C1000 als winnaar uit de bus. Met dranghekken voor de supermarkt en een regelrechte rage op en rond het schoolplein kan de Gogoactie met recht dé kidspromotie van 2009 genoemd worden, wat resulteert in een ongekend hoog marktaandeel.