GOEIEDEALS!

KPN Zakelijke Markt / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 56 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
KPN Zakelijke Markt
Titel
Goeiedeals! voor ondernemers
Bureau
N=5
Account
Anneke Bos, Tamara Schelvis
Copy
Pim Kok, Paul Hillesum
Art
Paul Bakker
Strateeg
Marc Pieterse, Marc Oosterhout
Opdrachtgever
ALINE VAN KEULEN, CAROLIJN LEUJES-DREIJKLUFFT, NATALENE SALMON
Film/Productiemaatschappij
Lenny Venema
Editor
Philip Smeulder
RTV-producer
Christ Bloemheuvel
Fotografie
Jan Holtslag
In samenwerking met
Media Republic, Do Company, Nieuwland en De Jongh
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN Zakelijke Markt
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Verbeter het actieplatform waarmee KPN Zakelijke Markt op gezette tijden aanbiedingen voor ondernemers kan communiceren teneinde traffic en verkoop te stimuleren.

Doelgroep

Mkb-ondernemers tot 50 medewerkers met een focus op de grote groep ‘gewone’ ondernemers.

Strategie/Concept

Voortbouwend op de grootschalige propositiegedreven en populaire campagnes - zoals de Dongel en BedrijfsBundel - introduceert KPN Zakelijke Markt het actieplatform ‘Goeiedeals!’. Helemaal in de taal van de ondernemer en met een knipoog naar ‘Goeiemoggel’. De naam ‘Goeiedeals!’ geeft direct het gevoel van actie en communiceert meteen waar het over gaat met een duidelijk zakelijk signaal. Door gebruik te maken van de bekendheid van de Abdeling Vistransploft realiseren we snelle herkenning, wat de boodschapoverdracht ten goede komt. Het concept is flexibel, effectief en snel in te zetten, waardoor KPN gericht traffic en verkoop kan stimuleren. En met succes. De omzet schiet elke actieperiode omhoog.

Media- en middelenstrategie

Om de aanbiedingen zo snel mogelijk onder de aandacht te brengen van de zeer grote en diverse groep mkb-ondernemers zetten we tv in. Zo realiseren we snel een groot bereik. Alle middelen zetten aan tot actie, naast tv zijn radio, IM’s en banners op zeer actiematige wijze ingezet. Alle verkopers worden op scherp gezet en geënthousiasmeerd door een trainingsvideo met de chef Herman van de Abdeling Vistransploft in de hoofdrol. Uiteraard is de campagne doorvertaald naar de winkelvloer van KPN Business Center en de business partners, direct marketing en PR.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen