GOEIEDEALS!

GOEIEDEALS!

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN Zakelijke Markt
Bureau
N=5
Jaar
2009
Paginanummer
56

Doelstelling

Verbeter het actieplatform waarmee KPN Zakelijke Markt op gezette tijden aanbiedingen voor ondernemers kan communiceren teneinde traffic en verkoop te stimuleren.

Doelgroep

Mkb-ondernemers tot 50 medewerkers met een focus op de grote groep ‘gewone’ ondernemers.

Concept

Voortbouwend op de grootschalige propositiegedreven en populaire campagnes - zoals de Dongel en BedrijfsBundel - introduceert KPN Zakelijke Markt het actieplatform ‘Goeiedeals!’. Helemaal in de taal van de ondernemer en met een knipoog naar ‘Goeiemoggel’. De naam ‘Goeiedeals!’ geeft direct het gevoel van actie en communiceert meteen waar het over gaat met een duidelijk zakelijk signaal. Door gebruik te maken van de bekendheid van de Abdeling Vistransploft realiseren we snelle herkenning, wat de boodschapoverdracht ten goede komt. Het concept is flexibel, effectief en snel in te zetten, waardoor KPN gericht traffic en verkoop kan stimuleren. En met succes. De omzet schiet elke actieperiode omhoog.

Media- en middelenstrategie

Om de aanbiedingen zo snel mogelijk onder de aandacht te brengen van de zeer grote en diverse groep mkb-ondernemers zetten we tv in. Zo realiseren we snel een groot bereik. Alle middelen zetten aan tot actie, naast tv zijn radio, IM’s en banners op zeer actiematige wijze ingezet. Alle verkopers worden op scherp gezet en geënthousiasmeerd door een trainingsvideo met de chef Herman van de Abdeling Vistransploft in de hoofdrol. Uiteraard is de campagne doorvertaald naar de winkelvloer van KPN Business Center en de business partners, direct marketing en PR.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken