Goeie vraag.®

Goeie vraag.®

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
GRANT THORNTON ACCOUNTANTS EN ADVISEURS B.V.
Bureau
Edenspiekermann
Jaar
2017
Paginanummer
157

Doelstelling

In deze complexe tijd via een simpel concept, klanten en collega's een plek geven om vragen te stellen en samen het antwoord te vinden.

Doelgroep

Medewerkers, recruits, DGA, C-suite.

Merkomschrijving

Grant Thornton beschikt over een solide basis en flexibele mentaliteit. Door ons wereldwijde netwerk en hoge specialisatiegraad kunnen we de meest ingewikkelde groei-vragen aan.

Concept

Goeie vraag.® stelt vragen van medewerkers en klanten centraal. We haken aan op veelgebruikte NL uitdrukking.

Media- en middelenstrategie

De propositie werd geladen en relevant gemaakt door klanten vragen te laten stellen. Via online titelselectie, e-mailings, targeted social inzet en een samenwerking met FD/De Nieuwe Kampioenen en nlgroeit, bereikten we een zakelijke doelgroep met voor hen interessante vragen en antwoorden. Leadgeneratie werd gerealiseerd via premium content en traffic gegenereerd via o.a. online display, advertorials in een zakelijk umfeld en retargeting. Intern werden medewerkers betrokken bij het ophalen en beantwoorden van vragen, posters met vragen en antwoorden opgehangen, verhalen via intranet gedeeld en masterclasses georganiseerd om het kennisniveau te verhogen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken