Goeie vraag.®

Goeie vraag.®

Categorie
BRANDING 360°
Adverteerder
GRANT THORNTON ACCOUNTANTS EN ADVISEURS B.V.
Bureau
Edenspiekermann
Jaar
2017
Paginanummer
430

Doelstelling

In deze complexe tijd via een simpel concept, klanten en collega's een plek geven om vragen te stellen en samen het antwoord te vinden.

Doelgroep

Medewerkers, recruits, DGA (middenbedrijf) en C-suite (corporates).

Merkomschrijving

Grant Thornton beschikt over een solide basis en flexibele mentaliteit. Door ons (inter-)nationale netwerk en hoge specialisatiegraad kunnen we de meest ingewikkelde (groei-)vragen aan. Onze hele organisatie is erop ingesteld om persoonlijke aandacht en maatwerk te bieden bij het realiseren van (persoonlijke) groeiambities.

Concept

De ontwikkelingen binnen onze sector gaan zo snel dat klanten ze moeilijk bij kunnen houden. Ze zoeken steeds specialistischer advies en antwoord op complexe vragen. Goeie vraag.® geeft collega's, recruits en klanten een plek om hun vraag te stellen en samen op zoek te gaan naar het beste advies. We maken de campagne samen met onze medewerkers, recruits en klanten en haken in op wat relevant is op dat moment: tax control, groei, cyberrisico's, AVG. De mogelijkheid in te spelen op actualiteiten is de kracht van het concept. De vragen halen we actief op bij de doelgroep. Goeie vraag.® loopt nu 3 jaar en nodigt collega's uit tot het schrijven van eigen blogs en artikelen als verdieping op hun specialisatie. De herkenbaarheid is groot: collega's staan model, de vragen zijn van klanten en de opmaak is steeds een goeie vraag. We haken in op een veelgebruikte uitdrukking. Onze alliantiepartners zijn gekozen op groei of als kanaal naar de specifieke doelgroep.

Media- en middelenstrategie

Voor het vergroten van de naamsbekendheid is eerst gekozen voor een breed, massamediaal bereik met o.a. radio, online bannering en dagbladen. Via online titelselectie, e-mailings, targeted social inzet en een samenwerking met FD/De Nieuwe Kampioenen en nlgroeit, bereiken we een zakelijke doelgroep met voor hen interessante vragen en antwoorden. Leadgeneratie is gerealiseerd via premium content en traffic gegenereerd via o.a. online display en advertorials in een zakelijk umfeld en retargeting. Intern worden medewerkers betrokken bij het ophalen en beantwoorden van de vragen, posters met vragen en antwoorden opgehangen, verhalen gedeeld via intranet en masterclasses georganiseerd om het kennisniveau te verhogen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken