GoedeMorgen! maakt je morgen goed

GoedeMorgen! maakt je morgen goed

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
FrieslandCampina
Bureau
Lemz
Jaar
2010
Paginanummer
247

Nominatie 2010

Doelstelling

Versterken marktpositie en merkvoorkeur.

Doelgroep

Niet-ontbijters die druk en onderweg leven.

Concept

GoedeMorgen! is de brenger van positiviteit in de ochtend met makkelijke ontbijtoplossingen en een positief geluid. We gebruiken daarom de kracht van onze naam. GoedeMorgen! gaat heel Nederland simpelweg een goede morgen wensen.

Media- en middelenstrategie

Met de Nationale Goedemorgen Index onderzoeken we eerst hoe het staat met de goedemorgen wens in Nederland. Daarmee behalen we veel publiciteit voor de merkambitie.Vervolgens geven we het goede voorbeeld door heel Nederland een goede morgen te wensen via outdoor, busreclame, online advertising en sprekende wobblers.We zetten Nederland ook zelf aan de slag om de groet te verspreiden. Via user generated radio commercials, dagbladadvertenties en Hyves kan iedereen elkaar een goede morgen wensen. In 2010 zijn er zo al bijna een miljoen goede morgens verspreid. En heeft GoedeMorgen! met een sympathieke merkcampagne een sterkere marktpositie gebouwd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken