In tv-commercials en online video's zie je hoe goed eten wordt klaargemaakt in herkenbare dagelijkse situaties. De vaste voice-over (Victor Löw) vertelt wat er bijzonder is aan bananen, rundvlees, koffie, eieren van PLUS. Ook op radio vertelt Victor over goed eten, met nadruk op de seizoenen. De campagnebeelden komen terug op de website/webshop, in nieuwsbrieven, dagbladadvertenties, op duurzame draagtassen, in de folder, het magazine, in de winkel en op het kantoor. In korte how-to-video's op de website en sociale kanalen worden simpele recepten uitgelegd. Daarnaast maken verschillende foodvloggers met goed eten van PLUS hun eigen favoriete gerechten. Ook in activaties speelt goed eten een belangrijke rol. Met de zelf ontwikkelde PLUSBRiCKS-spaaractie kunnen kinderen hun eigen boerderij bouwen en spelenderwijs leren waar ons eten vandaan komt. En samen met Wilfred Genee en lokale PLUS-ondernemers wordt bij het jeugdvoetbal gezorgd voor een Fairtrade banaantje in de rust.