GOED DAT JE ER BENT.

GOED DAT JE ER BENT.

Categorie
Personeel
Adverteerder
Politie
Bureau
Maximum
Jaar
2009
Paginanummer
478

Doelstelling

Verbeteren van het imago van de politie als werkgever bij de primaire doelgroepen en - ten gevolge hiervan - het vergroten van het aantal sollicitaties.

Doelgroep

Primair: (V)MBO-ers tussen de 17-34 jaar met Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse achtergrond + vrouwen. Secundair: eigen medewerkers (retentie)

Concept

‘Goed dat je er bent’ appelleert in het algemeen aan het nuttige werk dat je doet als agent en creëert een gevoel van ‘daar wil ik bij horen’. Daarnaast worden in elke uiting, zowel in beeld als in tekst, specifieke doelgroepen gericht aangesproken op hun specifieke pull- en afhaakfactoren.

Media- en middelenstrategie

Doelgroepgerichte print en online media w.o. Google, Hyves, Marktplaats en bannering op websites die vnl. door de primaire doelgroep worden bezocht. Alle media leiden naar kombijdepolitie.nl. Door tracking en een innovatieve Geo-IP tool komt de belangstellende automatisch terecht op een landingspagina met specifieke informatie die past bij zijn/haar culturele achtergrond en woonplaats.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken