GLORIX. DE HOLLANDSE ZEKERHEID VAN HYGIËNISCH SCHOON.

GLORIX. DE HOLLANDSE ZEKERHEID VAN HYGIËNISCH SCHOON.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER HOME AND PERSONAL CARE
Bureau
Lowe en Draft
Jaar
2005
Paginanummer
244

Winnaar 2005

Doelstelling

Glorix op een onderscheidende wijze neerzetten als dé krachtige en betrouwbare reiniger, waarbij de functionele en emotionele benefits van het merk worden benadrukt.

Doelgroep

Alle Nederlandse huishoudens, die op zoek zijn naar zekerheid ten aanzien van hygiëne om daarmee het gezin bescherming te bieden.

Concept

Nederlanders vertrouwen al ruim 30 jaar op de grondige hygiënisch reinigende werking van Glorix. In het buitenland (onderweg of op vakantie) wordt veelal duidelijk, hoe hoog de Nederlandse norm ten aanzien van hygiëne eigenlijk is. Door Glorix te koppelen aan deze herkenbare momenten en gevoelens, wordt Glorix synoniem voor de Hollandse zekerheid van hygiënisch schoon. De kracht van dit campagneconcept is, dat de huidige Glorix-proposities binnen dit platform goed gecommuniceerd kunnen worden, terwijl het ruimte laat voor extensies en innovaties.

Media- en middelenstrategie

Nadruk ligt op tv. Daarnaast is er gebruik gemaakt van outdoor-communicatie bij de Nederlandse grens, die volledig in lijn is met de tv-campagne. Deze communicatie benadrukt het relevante moment van de terugkeer naar huis met de Hollandse zekerheid van een hygiënisch schoon toilet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken