Ging alles maar vanzelf.

Ging alles maar vanzelf.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
T-Mobile Nederland
Bureau
Saatchi & Saatchi
Jaar
2006
Paginanummer
135

Doelstelling

Introduceer de compleet nieuwe abonnementsvorm Flex.

Doelgroep

Pragmatische dertigers en veertigers die hun abonnement kiezen op basis van maandelijks belgedrag of vanwege het gemak van één belbundel. Ze zijn gefocust op de optimale kosten, risicocontrole en zoeken veiligheid. Ze willen zich geen zorgen maken of ze het juiste abonnement hebben gekozen.

Concept

Met Flex doorbreekt T-Mobile de traditie in de telecommarkt door consumenten niet te straffen’, maar juist extra voordeel te bieden als ze toevallig een keer méér bellen dan binnen hun belbundel is afgesproken. En wat minstens zo belangrijk is: van dat voordeel profiteren ze automatisch. Het gaat niet meer om prijs per minuut, maar om het gemak dat een abonnement biedt. Een doorbraak in telecom.

Media- en middelenstrategie

Fase I: propositiebekendheid via billboards, abri’s en megaboards. Daarnaast: radio, online en POS (actie). Fase II: laden van de merkwaarde service’ via TV, bioscoop en magazines (emotie), outdoor en online. Fase III: herhaling van propositiebekendheid.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken