GEWOON DOEN. ANDERS DENKEN.

GEWOON DOEN. ANDERS DENKEN.

Categorie
Personeel
Adverteerder
CAPGEMINI
Bureau
Maximum Employer Communications
Jaar
2005
Paginanummer
406

Doelstelling

Werven van senior IT-ers en Consultants die goed passen bij de bijzondere cultuur van Capgemini.

Doelgroep

IT-ers en Consultants met minimaal 2 jaar ervaring

Concept

Werving van nieuwe medewerkers in de ICT is geen eenvoudige opgave. Omdat in 2005 de markt in hoog tempo weer omslaat van een vragers- (werkgevers) naar een aanbiedersmarkt (werknemers), ligt de verleiding op de loer om minder selectief te zijn. Wat betreft vakinhoudelijke criteria. Maar ook wat betreft de zachtere criteria zoals het karakter van sollicitanten. Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen solliciteren die passen bij de cultuur van Capgemini is een website ontwikkeld waarmee de doelgroep kan testen of hij bij Capgemini past, voordat hij (of zij natuurlijk) solliciteert.

Media- en middelenstrategie

Alle media leiden naar de website. Hier beoordeelt een jury van recruiters (echte recruiters van Cagemini) de antwoorden, geeft punten en een ’sollicitatie-advies’. Zie ook www.gewoondoenandersdenken.nl
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken