Get relaxed. Get together.

Maxxium Nederland / Gleijm & van der Waart

Bekijk deze campagne op pagina 229 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Maxxium Nederland
Titel
Een likeur
Bureau
Gleijm & van der Waart
Account
Jenneke Appel, Kim Kraakman
Copy
Guido Mutsaars
Art
Niels Kersten
Strateeg
Cindy van den Dungen
Opdrachtgever
Matthijs van Zanten
Illustraties
Eduard Heyne
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Maxxium Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Gleijm & van der Waart
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Creëren van merkenvoorkeur voor Ponche Kuba.

Doelgroep

Vrouwen tussen 21 en 31 jaar uit het middenklasse segment die zich in de Caribische, Antilliaanse en Surinaamse uitgaansscène bevinden.

Strategie/Concept

Ponche Kuba is een likeur met een sympathiek, sociaal toegankelijk en zorgeloos karakter. De prijs, smaak en het alcoholpercentage zijn daar debet aan. Ponche Kuba brengt mensen samen; je drinkt het met vrienden, familie en andere soulmates. Ponche Kuba is de ultieme cultuurmixer en is er voor iedereen; jong, oud, dik, dun, gekleurd of blank. In beeld worden sfeermomenten letterlijk omlijst met de creamy Ponche Kuba. ‘Get relaxed. Get together’ benadrukt de essentie van de likeur. De doelgroep wordt steeds geprikkeld om vrienden, familie en andere soulmates uit te nodigen om samen van Ponche Kuba te genieten.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep wordt geprikkeld met incentives, zoals viltjes die ook als briefkaart ingezet worden, crossmediale doorvertaling naar de website voor verzending van e-cards, boomerangkaarten en posters.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen