Met het merkthema 'Genoeg maakt Gelukkig' speelt Sim Only Provider Simyo in op een maatschappelijke trend, waarbij steeds meer mensen zich bewust worden van hun eigen consumeergedrag. De Telecomslimmerik ís de bewuste consument die zijn budget bewust besteedt aan datgene dat hij écht nodig heeft. Voor hem is genoeg, genoeg. Dat past bij Simyo, waarbij iedereen door slimme tools inzicht en overzicht krijgt in zijn/haar belgedrag en zo precies kan bepalen wat voor hem/haar 'genoeg' is.
Dit thema vertaalden we in zowel een brede online campagne als in content. In online video komen herkenbare situaties voor die precies zó uitkomen zoals mensen het uitgekiend hebben. En daar haalt iedereen voldoening uit.
Daarnaast inspireerden we de bewuste consument met tips en verhalen over besparen en meer doen met minder, zoals 'Besparen met Apps'. In samenwerking met Bloggers Network creëerden we challenges zoals de 'AppSchoonweek' en de Budget Challenge. Daarnaast werken we samen met Genoeg Magazine. Gezien de reacties, shares en likes van de content raken we hiermee het hart van onze doelgroep.