GENIETEN VAN DE FEESTDAGEN. HET BEGINT MET DOUWE EGBERTS.

GENIETEN VAN DE FEESTDAGEN. HET BEGINT MET DOUWE EGBERTS.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Douwe Egberts Nederland, Sara Lee
Bureau
FHV BBDO, Lost Boys
Jaar
2008
Paginanummer
246

Doelstelling

Nederland eraan herinneren dat genieten van de feestdagen begint met de lekkerste koffie en leukste kado’s van Douwe Egberts.

Doelgroep

Alle Nederlanders die graag genieten van goede koffie en op zoek zijn naar een geschikt cadeau voor de feestdagen.

Concept

Het zijn niet alleen de feestdagen zelf, maar ook de dagen die daaraan voorafgaan waar we zo van genieten. Het samenzijn, de warmte, de gezelligheid en de goede sfeer. Het begint allemaal met het drinken van een lekkere kop koffie. Zowel letterlijk als figuurlijk.

Media- en middelenstrategie

In de aanloop naar de feestdagen laten we mensen genieten van de voorpret: Met een warme TV campagne, een online adventskalender waar we kerstcadeaus weggeven, een sfeervolle Douwe Egberts Koffie & Kado Feestdagenboekje om alvast cadeaus uit te zoeken, in de Koffie&Kado winkels die in kerstsfeer zijn gebracht en op de winkelvloer van supermarkten. POS materiaal
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken