GELOOF JIJ DIT?

GELOOF JIJ DIT?

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Wereld Natuur Fonds
Bureau
Advance i.s.m. Wereld Natuur Fonds
Jaar
2008
Paginanummer
480

Doelstelling

De activerende campagne ‘Geloof jij dit’ sluit aan op de merkcampagne ‘De wonderen zijn de wereld nog niet uit.’ Naast zichtbaarheid is werving van nieuwe donateurs voor het Wereld Natuur Fonds om deze natuurwonderen te beschermen de belangrijkste doelstelling.

Doelgroep

Overwegend gezinnen met kinderen met focus op 25-35 jaar.

Concept

Verwondering vormt de basis van deze campagne. Het willen weten is het haakje voor contact met het WNF. Onder het motto ‘Geloof jij dit?’ krijgt het publiek verrassende vragen over de meest opmerkelijke natuurwonderen van onze planeet. Kan je een olifant op 10 kilometer afstand horen aankomen? Doen leeuwen het vijftig keer per dag? Hoe blauwer de voeten, hoe meer sjans? Test je natuurkennis op wnf.nl! Conversie naar donateurs via onlinetraject en telemarketing.

Media- en middelenstrategie

Interactief platform aangejaagd door print advertenties, tv-commercials, radiocommercials, hyves gadgets, widgets, banners, PR, programmaserie Wereld Natuur Wonderen op National Geographic Channel.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken